24 Mart 2008 Pazartesi

BAHAR GELDİ HOŞGELDİ






Merhaba, aslında bu bloğumun sadece bir yemek bloğu olmasını amaçlamıştım. Ancak birden geliveren baharla beraber içimden bu kolyeleri yapmak ve sizlerle paylaşmak geldi. Ben yaparken çok eğlendim. Çiçekler keçeden yapılmış. Küpeler de yaptım küçük keçe çiçeklerden. Bu küpeler kulakta varla yok arası. Öylesine hafif ki. Umarım sizler de beğenmişsinizdir. Yakında mavi ve sarı renkli çiçeklerden de alıp yeni modeller üretmeyi düşünüyorum. Hepinize sevgiler...

2 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

canım tam bahara yakısır şekilde olmuşlar çok şekerler ellerine saglık kocaman sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Cici bence içinden geldiği gibi herşey olsun sayfanda..Ellerine sağlık takılar çok canlı çok modern görünüyor.
Bu keçeleri çok duydum gördüm ama elime alıp inceleme fırsatım olmadı..Keçe gidince benim aklıma kaşındıran kalın sert tüylü bir kumaş geliyor ama sanırım bu keçeler başka keçe..Ayakkabı keçesi değil yani..İşte cahillik güya eski tekstilciyiz valla yeni meslek buldum anında eskileri silmişim..:)
Birde keçeleri nasıl kesiyorsun nasıl şekil veriyorsun pastalarda oldugu gibi onlarında kalıpları var mı?
insanin işi hobisi olsun..:)
ellerine sağlık
çalışmalarında bol ilham...;)