7 Ağustos 2009 Cuma

PUDİNGLİ HAFİF TATLI








Selamlar hepinize, Biliyorum bayadır uğrayamadım bloğuma. Bu arada tariflerde epey birikti. Eve gelemiyordukki bir türlü:)) Evimi özlemişim. Hem de çok. Birçok yer dolaştık bu yaz. Araya bir nişan ve bir sünnette sığdırdık. Yorulmuşuz. Bu haif tatlıyı yapmıştım geçenlerde ilk ondan başlayayım dedim. Çünkü yazın ağırşeyler pek tercih edilmiyor.

Malzemeler:

1 paket sakızlı muhallebi veya vanilyalı puding

Puding için süt

10-12 adet kakaolu pötibör bisküvi

1 çay bardağı kivili toz oralet

1 çay bardağı toz şeker

5 çay bardağı su

1 çay bardağı mısır nişastası

Önce puding pişirilir. Daha sonra kaplara azar azar ilave edilir. Ufalanmış bisküvilerden kaşık kaşık üstlerine ilave edilir. Sonra tekrar pudingin kalan kısmı paylaştırılır. Araya muz, kivi parçaları da konabilir ben koymadım. En üste su, oralet, nişasta ve toz şeker tencerede karıştırılarak koyulaşması beklenir. altını kapatıp soğutulur. Bunuda kaplara koyduktan sonra dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

Afiyet Olsun.

5 yorum:

Canan dedi ki...

Canım o ne güzel birşey öyle. Çokta şirin süslemişsin. Tadı da görüntüsü kadar güzelse on numara bir yaz tatlısı bu o zaman.

Öptüm canım
Canan

zehra dedi ki...

evde eşimin bilmeden aldığı kivili oralet var ama napcamı bilemiyordum çok iyi oldu bana bu fikri vermeniz teşekkürler ellerinize sağlık sevgiler iyi haftasonları

Adsız dedi ki...

her zevke göre renklenebilir oralet fikri harika

ellerine sağlık

sevgiler

zahide dedi ki...

hımm nefis görünüyo.eskiden annem jöle pasta yapardı , ona benzettim .çok severek yerdik kardeşimle. ellerine sağlık canım.

ceyt dedi ki...

merhaba canım.uzun zamandır yoktum.şükür tekrar aranızdayım.ellerine sağlık çok nefis ve renkli görünüyor.
kocaman sevgiler..