22 Kasım 2007 Perşembe

ALDIM, ÖRDÜM, TAKTIM!



Akşam üstü halam geldi ve beraber yüncüye gitmeye karar verdik. Ne zamandır aklımdaydı gitmek, kısmet bugüneymiş. İçimde ördükçe öresi bir his vardı. sonunda yüncü dükkanının altından girip üstünden çıkıp ellenmedik yün bırakmadıktan sonra ve o kalabalığa rağmen( ki ben kalabalık dükkanlardan nefret ederim. Mümkünse hiç girmem başka bahara bırakırım) Kendimi tatmin eder sayıda yün alıp çıktım. O renk cümbüşü içinde birbirini ezen bayanlarında marifetlerine şaşıp benim neyim eksik diyerek satın aldığım onca farklı yumağı dışarı iki elim dolu çıkınca farkettim nedense. Ama iyi de oldu. örgü , çok bilmememe rağmen beni son derece rahatlatan bir aktivite. Geçenlerde gördüğüm ve nasıl öüldüğünü öğrendiğim yeni kurdele ipten aldım iki yumak ve bu gece oturup hemen bitiriverdim hevesle. çünkü örüldüğünde enfes bir görüntü çıkıyor ortaya. İspanyol güzellerinin fırfırlı eteklerini andıran bu güzel fular; fular diyeceğim çünkü atkı için oldukça ensiz oluyor, sevgili kardeşim için. Kendime yarın yeşillisini alacağım:))
5 ilmekle başlayıp düz örüyorsunuz ama ip zaten kurdele şeklinde olduğundan ve seyrek bir merserize havasında olduğundan ipin veya kurdelenin bir kenarından başlandığında hep aynı kenardan örmeye devam ediyorsunuz. Ortaya bu güzellik çıkıyor. Kat kat bir fular. Kurdele degrade ve üç rengin geçişinden oluşmuş. Ben beyaz kısmından ördüğüm için sürekli pembe kısımlar ortada fuşya kısımlar en uçta kaldılar. İki 50 gr lık yumaktan çıkıyor bir fular.
İnşallah kardeşimde beğenir ve severek kullanır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ BAYILDIM CANIM ELLLERİNE SAĞLIK..