16 Kasım 2008 Pazar

TAKVİM KATALOĞUNDAN MAGNET YAPIMI





Selamlar herpinize. Bu magnetleri sizlerle 29 Ekim ve 10 Kasım'ın hemen ardından paylaşacaktım ancak fırsat bulabiliyorum. Buzdolaplarınızı veya çocuk odasındaki metal not tahtasını süsleyecek magnetler yapılabiliyor eski yılların takvim kataloglarından. Ben bukez Atatürk temasını seçtim. Düzgün bir biçimde kestiğiniz resimleri oluklu veya mormal mukavvanın ön yüzüne yapıştırıyorsunuz. Arkasına ise fotoğrafta gördüğünüz tüpçü, sucu magnetlerinden fazla varsa evinizde. makasla küçültüp üst yüzeylerindeki parlak kısmı elinizle ayırıp (yapışmasını kolaylaştırmak için) yine uhuyla kartonun arka yüzüne yapıştırıyorsunuz. Bu şekilde çocuk dergilerinden çıkan değişik oyuncak niteliğindeki malzemeleride arkasına reklam amaçlı kullanılan magnetlerden faydalanarak buzdolaplarınızı süsleyebilirsiniz. yapımı çok kolay ve zevkli. Ben tanıdıklarıma da hediye ediyorum. Özellikle takvim kataloglarındaki çiçekli ve çocuklu fotoğraflar oldukça beğeniliyor. Eski takvim kataloglarını yakınınızdaki matbaalardan isteyebilirsiniz. Oğluma aldığım dergiden çıkan plastik Spongebob'lu magnetlerin fotolarını daha sonra paylaşacağım.
Sevgiler....

Hiç yorum yok: