20 Haziran 2008 Cuma

PUDİNGLİ KURABİYE VE TARTÖLET


Bu tarifi ne zamandır denemeyi düşünüyordum. Birden aklıma tartölet hali nasıl olur diye geldi ve denemek için bir tane de tart kalıbına yerleştirdim hamurdan. İçine ise tek olduğu için evdeki danonelerden bir paket açtım. Hamur oldukça yağlı olduğundan tart kalıbını yağlamakta gerekmiyor. Çok kolay çıkıyor kalıptan. Benim fırınımdan kaynaklandığını düşünüyorum biraz sert oldular. Daha az pişirmek gerekli. Bn uygun pişirme süresini yazıyorum.
Daha sonra çeşitli aromadaki pudinglerle de denemelerim olacak. Çünküüüü; oğlum çok beğendi.
malzemeler:
1 paket kakaolu puding
1,5 su bardağı un
yarım paket margarin
2 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı toz şeker
yapılışı:
Önce eritilmiş margarin, tereyağı ve toz şekeri çırpıyoruz. Pudingi ilave ediyoruz. İyice karıştırıp ununu koyuyoruz. Homojen bir hal alana kadar yoğuruyoruz. Şekil verip 180 derece fırında 20 dakika kadar pişiriyoruz.
Afiyet Olsun.

1 yorum:

zarpandit dedi ki...

ay supermiş ikiside :)
o tartöletlere bayıldım yaa:)
o pembe kurdelelei kurabieler super:)