9 Aralık 2007 Pazar

SAHANDA KÖFTE

MALZEMELER:
Yarım kilo kıyma
yarım demet ince kıyılmış maydanoz
1 adet rendelenmiş kuru soğan
1 yumurta
yarım bayat ekmek içi(ufalanmış)
tuz karabiber kimyon
4 orta boy patates ( sıvı yağda biraz kızartılacak)
1 küp küp doğranmış domates
1 doğranmış yeşil biber
2 yemek kaşığı salça ( su ile ezilmiş)

YAPILIŞI:
Patateslere kadar olan malzemeler ile köfte yoğurulur. köfteler 10 dakika 180 derecede ısıtılmış fırına konup çıkarılır. Sahana dizilir. Aralara kızartılmış patatesler dizilir. Üzerine domates, biber ve suda eritilmiş salça ve zeytin yağı gezdirilir. tekrar biraz tuz atılır. Kynamaya başladıktan sonra kısık ateşte 15 dakika kadar pişirilir ve servis yapılır.
Afiyet olsun.

3 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Cici (Cafe Cihan);

Senin blog cok cok guzel ve adi harika:

Cihan = Universe

What a coincidence !
We cooked "Firinda Kofte" bugun :)

Ben sahan bilmiyordum. Simdi ogreniyorum.

Sahan = Shallow Cooking Pan

Next time, I will definitely try your recipe.

Esim dedi: Cafe Cihan resimler harika. Senin scarf cok guzel.

Note:
Cok tesekkur senin yorumlar icin.

Simdi hoscakal.

Yine yaziyorum.

Kanada'dan cok selam.

Suleyman.

siyahlale dedi ki...

Süleyman bey teşekkür ederim eşinizin ve sizin harika sözleriniz için. Ben sık sık gelirim. Sizi de yine beklerim. İzmir den de size çok selamlar. cafecihan

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık,çok güzel görünüyor..Selamlar...........