29 Aralık 2007 Cumartesi

MUTLU YILLAR


Bitirmekte olduğumuz bu koskocaman bir yılın ardından ne diyebilirim diye düşündüm bu akşam. Aslında gerek şahsım adına gerekse ülkemiz ve tüm dünya adına pek de iyi ve olumlu gelişmeler olmadığı kanaatine vardım. Ama her yeni başlayan yıl, hatta yeni başlayan gün insana yeni umutlar sunar ve yeni kapılar açar. Hayat insana bazen çok farklı bir yerden tatlı tatlı gülüverir. İşte insanı yaşatan da bu umut dolu bekleyişidir. Bugün çok kötü ve hiç yaşanmamış gibi geçen zorlu ve hastalıkla mücadele dolu bir haftanın sonuna geldim. Biraz toparlandım sayılır. Tabii bu hastalık bende hemen hepimizde olduğu gibi moral bozukluğu da yaptı. En önemlisi de oğlumu ihmal etmiş olmamın verdiği üzüntü, ondan özür diledikçe 4,5 yaşında bir çocuktan beklenmeyecek bir olgunlukla "olsun annecim zaten ben sana hiç kızmadım ki, küsmedim ki" diyerek beni teselli edişleri karşısında büsbütün kendimi koyvermelerim..... Allah'ım ne şanslı bir anneyim, benim oğlum ne kadar ince, ne kadar duyarlı....

Bu düşünceler beni ayağa kaldırmaya yetti bugün. Bir anne daha ne ister, evimde 23 kiloluk bir elmas var. Yeni yılda da tüm varlığımla onun sağlığı, mutluluğu, huzuru için elimden geleni yapacağım, daha güçlü olacağım. İşte benim yeni yıl ve sonra ki daha nice yıllar için hediyem.
Umarım 2008 yılı tüm insanlığı iyiye, doğruya, güzele, başarıya yöneltir. Tıp alanında ses getirecek buluşlar ortaya çıkar. Binlerce derman bekleyen hastaya yeni umut kapıları açılır. Herkes sevdikleriyle birlikte sımsıcak aile tabloları sergiler. herkesi sevgiyle kucaklıyorum ve coşku dolu, umut dolu mutlu yıllar diliyorum.

1 yorum:

3beyaz dedi ki...

2008 yılında tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle..Nice mutlu senelere.
www.3beyaz.blogcu.com